Для початківців вебмастеров заробіток на Гугл Адсенс має одну незаперечну перевагу перед зарботком на контекстній рекламі компанії Яндекс — вам не треба мати 300 унікальних відвідувачів на добу для того, щоб вас прийняли в цю систему контекстної реклами (в рекламній мережі Яндекса це є основною умовою прийому) .

Саме це обмеження є каменем спотикання у початківців вебмайстрів, охочих почати заробляти з Яндекс Директ. Система Гугл Адсенс в цьому плані більш демократична і в на ній можуть заробляти на контекстній рекламі практично будь-які сайти, навіть розташовані на безкоштовних хостингах .

Що примітно, якщо ви вже зареєстрували в системі контекстної реклами Гугл Адсенс свій сайт, то на інших ваших проектах ви зможете розміщувати рекламні оголошення Google AdSense вже без їх попередньої модерації в системі реклами Google. Це дуже зручно і істотно спрощує і дає можливість заробити молодим проектам, але при всій своїй демократичності Гугл Адсенс дуже серйозно ставиться до накрутці і фальшивим кліках (дія вироблене людиною, або програмою, що імітує клік реального відвідувача по оголошенню контекстної реклами Адсенс). Покарання буде дуже жорстким і негайним.

Google AdSense — реєстрація (створення акаунту) в системі контекстної реклами

Для початку роботи і заробітку на контекстній рекламі Адсенс вам знадобиться реєстрація в системі Гугл Адсенс. Аккаунт в системі контекстної реклами можна створити перейшовши на сторінку . Гугл Адсенс і клацнувши на кнопку «Підписатися зараз» вгорі сторінки праворуч.

.
На сторінці реєстрації в Адсенс вам потрібно буде уважно заповнити всі пропоновані поля. Введіть адресу вашого сайту, виберете мову, поставте галочки, виберете тип аккаунта AdSense і країну. Персональні дані (повне ім’я, місто та адресу) потрібно вводити латинськими літерами (читайте про правила трансліту і транслітерації , а так само про використання . Punto Switcher для цих цілей) і вони повинні відповідати дійсності, інакше ви не зможете отримати зароблені гроші (готівку за чеком).

Поставте всі галочки про те, що ви не будете самі клікати по оголошеннях і що у вас немає акаунта в Гугл Адсенс (два аккаунта, створених на одне і те ж ім’я, нехай навіть із зазначенням різних сайтів, мати не дозволяється). Натисніть на кнопку «Відправити інформацію» внизу сторінки реєстрації на Адсенс.

У вікні, перевіряєте правильність введеної інформації. Якщо у вас вже є аккаунт в сервісі Google (наприклад, створити поштову скриньку на Gmail .), То внизу даної сторінки реєстрації на AdSense ставите галочку у відповідному полі:
При виборі даного варіанта (якщо у вас уже є акаунт в Google) вам запропонують або залишити дані цього облікового запису (логін і пароль) та для входу в Гугл Адсенс теж, або задати для AdSense нові логін і пароль:

Якщо облікового запису Google у вас немає, то вам запропонують його створити, вказавши адресу вашої електронної пошти (ця адреса буде використовуватися надалі як логін для входу в аккаунт Гугл Адсенс) і пароль. На вказаний E-mail вам прийде лист і ви повинні будете перейти по посиланню в цьому листі, для підтвердження реєстрації в Адсенс. Після переходу за посиланням з присланого листа ви потрапите на сторінку, де буде написано, що вказаний вами E-mail підтверджений.

Після цього, зазначений вами при реєстрації в AdSense сайт, буде відправлено на модерацію і приблизно через пару днів вам повинне буде прийти лист, в якому буде говоритися, що ваш проект пройшов модерацію і ви прийняті в систему контекстної реклами Google AdSense.

Гугл Адсенс — створення, налаштування та отримання коду рекламних оголошень

Для початку потрібно увійти в Google AdSense під своїм акаунтом. Для цього перейдіть на сторінку . Гугл Адсенс . і введіть дані вашого акаунту (логін і пароль) в область «Увійдіть, використовуючи обліковий запис Google» вгорі сторінки. На першій сторінці панелі управління Google, під назвою «Звіти», буде наведена статистика зароблених вами грошей.

Але нас в даний момент цікавить створення та налаштування рекламних оголошень Гугл Адсенс, код яких потім потрібно буде розмістити на своєму ресурсі. Для цього вам потрібно перейти на вкладку «Настройка Адсенс» і вибрати там пункт «AdSense для контексту»:

У вікні, панелі управління Адсенс вам потрібно буде вибрати, що саме ви хочете створити — рекламний блок або блок посилань Google AdSense. У різних місцях вашого сайту можуть краще працювати як рекламні оголошення, так і блоки посилань Адсенс. Все залежить від того, де буде розташована область з контекстною рекламою AdSense і що її буде оточувати. Почнемо з рекламного блоку оголошень. З випадаючого списку ви можете вибрати, що буде відображатись у створюваному вами рекламному блоці Гугл Адсенс:

Можливі наступні варіанти:

  1. Текстові та графічні об’яви Адсенс (за замовчуванням) — буде відображатися як текстова контекстна реклама Google AdSense, так і рекламні банери (читайте про те, що таке банер .), Розміром вписуються в створюваний вами рекламний блок
  2. Тільки текстові оголошення AdSense — в цьому випадку банери показуватися не будуть в даному рекламному блоці
  3. Лише графічні оголошення Адсенс — будуть демонструватися тільки рекламні банери AdSense тематикою близькою до тематики вашого ресурсу

Гугл Адсенс — настройка зовнішнього вигляду рекламного оголошення

Вибравши потрібний вам варіант з випадаючого списку в панелі управління натискаєте кнопку «Далі» внизу сторінки. На наступній сторінці майстра створення рекламного блоку Гугл Адсенс ви зможете повністю налаштувати його зовнішній вигляд. В області «Формат» з випадаючого списку ви повинні будете вибрати розмір рекламного блоку Google AdSense. Для наочності вибору, ви можете подивитися на цій сторінці , як буде виглядати рекламний блок Адсенс того чи іншого розміру в реальності.

В області «Кольори» можна буде задати кольору для елементів рекламного блоку Google AdSense: для його рамки і фону, а так само кольору для заголовків, тексту і посилань текстового оголошення контекстної реклами. Для завдання потрібного кольору якого елемента блоку контекстної реклами Гугл Адсенс можна вставити Html код потрібно кольору (виду, наприклад, # ff00aa) в полі поруч з назва цього елемента контекстного оголошення або ж клацнути мишею по квадратику з поточним кольором і вибрати з випадає палітри потрібний вам колір:

Кольорове оформлення рекламного блоку можна буде так само вибрати з випадного в області «Палітри». Створені вами варіанти колірного оформлення рекламних блоків Адсенс ви так само зможете зберегти як нову палітру, використовуючи для цього однойменну посилання.

Всі вироблені вами маніпуляції з квітами рекламного блоку Гугл Адсенс будуть в реальному часі відображатися в області «Приклад». В області «Шрифти» ви можете вибрати потрібний тип і розмір шрифтів, які будуть використовуватися при показі текстового оголошення в створюваному вами оголошенні контекстної реклами Google AdSense. Також з випадаючого списку ви можете вибрати стиль кутів рекламного оголошення Адсенс (квадратні або закруглені).

В області «Додаткові параметри» ви можете налаштувати, що робити якщо по тематиці сторінки, де буде розташований створюваний вами рекламний блок Гугл Адсенс, не знайдеться оголошень Google AdSense. Справа в тому, що оголошення, які розміщуються у вашому рекламному блоці, беруться з бази Гугл Адсенс, а туди вони потрапляють від рекламодавців. І цілком можлива така ситуація, що оголошень контекстної реклами з тематики вашій сторінці в даний момент не знайдеться.

У цьому випадку, ви можете вибрати або показ соціальної реклами (не має відношення до соціальній мережі Google+ ), Або вказати адресу, за якою на місце рекламного блоку Google AdSense буде довантажуючи небудь банер, або ж вибрати варіант заливки місця рекламного блоку з оголошеннями Адсенс одним кольором, який ви вкажете в розпочатому поле.После остаточної настройки зовнішнього вигляду рекламного блоку Гугл адсенс натисніть на кнопку «Далі» внизу сторінки.

Google AdSense — настроювання блоку контекстної реклами для збільшення заробітку

В результаті, ви перейдете на чергову сторінку майстра створення рекламного блоку Адсенс, де ви зможете вибрати з уже наявних або створити новий канал для рекламного блоку Гугл Адсенс. Ви дасте цьому каналу унікальне ім’я і надалі, при перегляді статистики по кліках, вчиненим за вашим оголошенням, ви зможете зрозуміти (за назвою каналів), які рекламні блоки Google AdSense приносять заробіток більший, а які ще вимагають доопрацювання або заміни. Ви буде завжди знати, скільки було вироблено кліків по тому чи іншому рекламному блоку на певний час (день, місяць і т.д.) і скільки склав ваш заробіток на Гугл Адсенс, тобто оцінювати ефективність розміщення рекламних оголошень в даному місці свого сайту.

Для створення нового каналу в Адсенс вам потрібно буде клацнути по посиланню «Додати новий канал», розташованої під списком каналів і ввести у вікні, що назву для нового каналу відстеження прибутковості контекстної реклами Google AdSense. Цей канал буде прив’язаний до створюваного вами рекламному блоку Гугл Адсенс і він з’явиться на цій сторінці Адсенс в області під назвою «Обрані канали».

Натисніть на кнопку «Далі» внизу сторінки. На наступній сторінці ви можете дати назву створюваному рекламному блоку AdSense, після чого натисніть на кнопку «Відправити і отримати код». На сторінці, ви можете скопіювати код рекламного блоку Google AdSense. Даний код, якщо ви відразу ж вставите його в шаблон вашого сайту, почне показувати оголошення контекстної реклами Google не відразу, а тільки після закінчення десяти (або більше) хвилин.

Код створеного вами зараз рекламного блоку Гугл Адсенс, буде завжди доступний на сторінці «Керування оголошеннями» вкладки «Настройка Адсенс»:

На сторінці «Керування оголошеннями» будуть відображені всі створені вами під даним акаунтом рекламні блоки Google AdSense. Вам потрібно буде знайти рядок з потрібним блоком і в останньому стовпці, напроти назви потрібного вам блоку контекстної реклами Адсенс, натиснути на посилання «Код».В результаті чого ви переміститеся на сторінку, де зможете скопіювати код даного рекламного блоку AdSense e. Ви так само можете клацнути по посиланню «Змінити налаштування оголошення», для того, щоб внести зміни, наприклад, у зовнішній вигляд рекламного блоку Гугл Адсенс.